2013. március 4., hétfő

Árny északon magyar felirat


Mivel újra előjött, gondoltam én is felteszem a javított verziómat!
Ez Philip Pullman, az Árny északon (The Shadow in the North) című regényének filmváltozata.
Lockhart és Garland vidám, ám különös hangulatú irodájában nagy a sürgés-forgás. Jim Taylor egy híres mágus eltüntetésében segédkezik, Fred a legújabb technika segítségével próbál lencsevégre kapni egy szeánszot, Sally Lockhart pedig veszélyes pénzügyi vizsgálatokba bonyolódik egy zavaros és titokzatos ügy kapcsán. Vajon csak véletlen, hogy a szálak azonos irányba vezetnek, avagy egy gonosz és könyörtelen elme precízen megtervezett halálos játékáról van szó? Philip Pullman, az ifjúsági regényeivel számtalan díjat nyert angol író, Viktoria-korabeli művének izgalmas adaptációja a BBC feldolgozásában.
szereplők: 
Billie Piper (Sally Lockhart)
JJ Feild (Frederick Garland)

Matt Smith (Jim Taylor)
Jared Harris (Axel Bellmann)
Hayley Atwell (Rosa Garland)

Videó: Link

Felirat letöltése: The_Shadow_In_The_North.srt



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem is tudtam hogy ebből a jó kis könyvből készült film is. Nagyon szépen köszönöm a feliratot :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen! Örülök, hogy újra felhívták rá a figyelmemet. Én is újra megnéztem és majdnem elájultam, hogy milyen sok hibával raktam fel a feliratát anno a netre! Ráfért már a javítás! Nekem ez jobban tetszett, mint a Rubin és füst. Bár JJ Feild-et még el tudtam volna nézegetni 20 részen át is!!! :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...